Toiminta

MLL Kokkolan yhdistys on vapaaehtoisvoimin pyörivä paikallisjärjestö, jonka tavoitteena on tukea, auttaa  ja tarjota mukavaa tekemistä Kokkolalaisille lapsiperheille. Toimintaamme kuuluvat perhekahvilat, perhevalmennus ja tukioppilastoiminta. Lisätietoa löydät sivun vasemman reunan valikosta (puhelimella selatessasi sivun yläoikealta). Järjestämme myös koko perheen tapahtumia ja yleisöluentoja yksin ja yhdessä muiden järjestöjen kanssa. Meidät löytää mm. jokavuotisilta Elban talvipäiviltä ja kesän korvalla kutsumme paikalliset lapsiperheet viettämään Kokkolan yhdistyksen kesäpäiviä letunpaiston ja leikin merkeissä.

Nalletohtorit ovat kulkenee Kokkolan yhdistyksen mukana tapahtumissa jo vuodesta 1995. Nalletohtorien vastaanotolle voivat lapset tuoda rakkaat lelunsa paikattavaksi ja lääkittäväksi.

Tapahtumista ilmoitamme nettisivuillamme ja sosiaalisen median tileillämme. Tervetuloa mukaan!