Tule vapaaehtoiseksi

Oletko kiinnostunut vapaaehtoistyöstä?

Mll Kokkolan yhdistys tarjoaa mahdollisuuden tehdä mielekästä vapaaehtoistyötä Kokkolan alueen lapsiperheiden hyväksi.

MLL paikallisyhdistysten hallituksiin kaivataan vuosittain uusia vastuuhenkilöitä eri tehtäviin, joita ovat muun muassa puheenjohtaja, sihteeri, rahastonhoitaja ja viestintävastaava. Kokkolassa toimii kolme perhekahvilaa, joita vetävät vapaaehtoiset vanhemmat lapsineen. Lisäksi järjestämme erilaisia koko perheen tapahtumia pitkin vuotta eri teemoin ja toimimme myös yhteistyössä muiden järjestöjen ja yritysten kanssa.

Tulisitko mukaan hallituksen toimintaan? Olisitko innostunut vetämään perhekahvilaa? Kiinnostaako tukihenkilönä toimiminen tai lastenkerhon vetäminen? Haluaisitko perustaa vertaistukiryhmän? Kylämummit ja -vaarit sekä lukumummit ja -vaarit ovat aina mieluisia vieraita päiväkodeissa, kirjastoissa, sairaaloissa ja kouluissa. Jos säännöllinen sitoutuminen vapaaehtoistyöhön ei juuri nyt ole mahdollista, voit toimia vierailevana tähtenä aina silloin kuin tarvitaan. Olisiko sinusta lätynpaistajaksi kesäjuhliin? Tulisitko nalletohtoriksi talvitapahtumaan tai lipunmyyjäksi lastenkonserttiin?

Otathan yhteyttä; MLL Kokkolan yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja Tiina Lahti 0503619966, tiina.lahti3(at)gmail.com

Lisää vapaaehtoistyöstä MLL:n sivuilta

Kuvat: MLL/ Matti Matikainen ja MLL Kokkolan yhdistys